مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

چرا زنان بعد از ازدواج اضافه وزن پیدا می کنند؟

چرا زنان بعد از ازدواج اضافه وزن پیدا می کنند؟


در این زمان اکثر زنان به حداکثر آرامش بعد از آغاز زندگی مشترک می رسند و مانند قبل کنترلی روی میزان غذا خوردن خود ندارند و نزدیک به یک دهم از زنان هم به دلیل هم غذا شدن با همسر خود به طور ناخود آگاه بیشتر از حد معمول غذا می خورند و کالری های بیشتری مصرف می کنند.

اگر می خواهید بدانید که چرا زنان بعد از ازدواج دچار اضافه وزن می شوند مطلب زیر را بخوانید.

حمید بشارتی، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا واقعا بعد از ازدواج انسان دچار اضافه وزن می شود عنوان کرد: تحقیقات جدید نشان می دهد این موضوع حداقل درمورد زنان با احتمال بسیار زیادی رخ می دهد.

وی با بیان این مطلب افزود: تقریبا 90 درصد زنان بعد از وارد شدن به زندگی مشترک دچار اضافه وزن می شوند که به طور متوسط وزن یک خانم بعد از ازدواج نزدیک به 7 کیلوگرم افزایش پیدا می کند و در 56 درصد از موارد این اتفاق بین 4 تا 6 ماه بعد از شروع زندگی مشترک رخ می دهد.

بشارتی تصریح کرد: در این زمان اکثر زنان به حداکثر آرامش بعد از آغاز زندگی مشترک می رسند و مانند قبل کنترلی روی میزان غذا خوردن خود ندارند و نزدیک به یک دهم از زنان هم به دلیل هم غذا شدن با همسر خود به طور ناخود آگاه بیشتر از حد معمول غذا می خورند و کالری های بیشتری مصرف می کنند.

وی در ادامه گفت: حتی بسیاری از کارشناسان از اصطلاحاتی بنام اضافه وزن عشق استفاده می کنند و معتقدند دو سوم زنان بعد از ازدواج بین 6 تا 12 کیلوگرم افزایش وزن پیدا می کنند، یک چهارم زنان کمتر از 6 کیلوگرم اضافه وزن پیدا می کنند و متاسفانه 12 درصد آنها میزان اضافه وزن به بیش از 12 کیلوگرم می رسد و حتی ممکن است دچار چاقی مفرط شوند.

بشارتی عنوان کرد: زنان باید توجه داشته باشند که هر روز نزدیک به 500 کالری غذا کمتری نسبت به همسر خود احتیاج دارند.

وی خاطر نشان کرد: فقط مصرف چند کالری اضافه در روز می تواند در دراز مدت خود را به شکل اضافه وزن نشان دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد