مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

کاهش کمر درد با مثبت اندیشی

با مثبت‌اندیشی کمردرد کاهش می‌یابد
 



مثبت‌اندیشی و فکر کردن به جملاتی مانند اینکه "‌من باید از لحاظ جسمی فعال باقی بمانم"‌ ، "‌کمر درد من طولانی نخواهد بود" و "‌من قدرت خارق‌العاده‌ای در خود درمانی دارم و باید تماس‌های اجتماعی خود را حفظ کنم"، می‌تواند به التیام یا کاهش دردهای ناحیه پشت وکمر کمک کند.
آفتاب: ‌کارشناسان تاکید می‌کنند که بیشتر کمردردها معمولا بی‌خطر هستند و در 90 درصد موارد
بیشتر کمردردها معمولا بی‌خطر هستند و در 90 درصد موارد طی 4 هفته خود‌بهَ‌خود برطرف می‌شوند.
طی 4 هفته خود‌بهَ‌خود برطرف می‌شوند. 

نتایج تازه ترین تحقیقات دانشمندان در آلمان نشان داده است مثبت اندیشی می تواند به کاهش دردهای کمر و ناحیه پشت کمک کند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، پژوهشگران مرکز ای جی آر که کانون مطالعات خود را به موضوع سلامت نخاع اختصاص داده‌اند، اعلام کردند مثبت‌اندیشی و فکر کردن به جملاتی مانند اینکه "‌من باید از لحاظ جسمی فعال باقی بمانم"‌ ، "‌کمر درد من طولانی نخواهد بود" و "‌من قدرت
دردهای مناطق تحتانی کمر معمولا بیشتر طول می‌کشند و علت آن شاید ثبت درد در حافظه مغز باشد.
خارق‌العاده‌ای در خود درمانی دارم و باید تماس‌های اجتماعی خود را حفظ کنم"، می‌تواند به التیام یا کاهش دردهای ناحیه پشت وکمر کمک کند.

‌کارشناسان تاکید می‌کنند که بیشتر کمردردها معمولا بی‌خطر هستند و در نود درصد موارد طی چهار هفته خود‌‌به‌خود برطرف می‌شوند.

به گفته پژوهشگران دردهای مناطق تحتانی کمر معمولا بیشتر طول می‌کشند و علت آن شاید ثبت درد در حافظه مغز باشد. علت این پدیده را باید در افکار شخصی و نگرش فرد بیمار به مقوله درد جستجو کرد

خبر گزاری واحد مرکزی خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد