مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

مثبت نگری=سلامتی

مثبت نگری یعنی داشتن آرامش،جمع گرا بودن،دوست داشته شدن،موفق بودن

پدرم خوبم :

پدر خوب و مهربانم


از اینکه به من اجازه دادید معمار زندگی خویش باشم...


از اینکه به من آموختید بدون استفاده از زور هم می توانم


دیگران را به کاری وا دارم...


ازاینکه به من آموختید انسان در عین مهربانی می تواند قاطع


باشد...


از اینکه به من آموختید انسان در هر لحظه می تواند انتخاب


دیگری داشته باشد...


از اینکه به من آموختید ما صاحب و مالک حتی فرزندانمان


نیستیم...

از اینکه به من آموختید انسان بدون چاپلوسی هم می تواند


زندگی کند...


از اینکه به من آموختید همیشه نباید به عملها، عکس العمل


نشان داد...


از اینکه به من چیزهایی آموختید که در هیچ کتابی پیدا


نمی شود...


از اینکه به من آموختید بدی دیگران باعث نمی شود که


عاشق شان نباشیم.....


و...


از اینکه به من آموختید صرفنظر از اینکه دیگران کی وچی


هستند ما باید وظیفه ی انسانی خود را انجام بدهیم...


از شما متشکرم.



پدر ،موهبتی هست از جانب خدا.


پدر جان روز پدر بر شما مبارک






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد